Thursday, May 26, 2011

buhsan

dah lma rasa ny xbuat new post  blog nie...hehe....xda mase mls pun ya...ary nie dah ary ke enam aku praktikal kat ICC...inovation & commersialization center...erm xtahu nak cakap per..ok lar kje kat sni...tiap2 ary aku buat kje yg sma..key-in data...duduk kat sni mmg lah payah...sbb xda transport kan...nak bawak abah xkc plak sbb aku xda lsen lg..terpakse mnumpang org...=)

kje aku mudah jer kat sni...key-in data...xda relate trus dgn aper aku blja kat U...hehehe....xkisah lah...tp dapat pgalaman bru kat sni.mcm2
atcually dah ary ke tiga aku sakit peyot...ha...xtahan...tak thu lah slah mkn per..makan ubat pun xbaik juga...mgu nie aku decide nak balik mersing...hehehe...duduk kat sni bukan blh tgk tb....bosan......apa2 pun byk bda bru aku dapat belajar n dapat mengeratkan silaratuhrahim
*klu dul xpnh baik dgn nurul..tp now kita org dah baik...hehehe...dlu aku ingat dia nie cam sombong...tp sbnr nya tak....=)
erm mcm2 lah...hehehe..mmg seronok....mls dah nk type...pnt dah...pnt key-in data lagi...hohoho....daar~~ada mse aku cter lagi n upload gambar...hehehe...

No comments:

Post a Comment