Friday, June 17, 2011

Kesabaran dan Keikhlasan...^_^

Ikhlas.
tetiba ary jumaat nie aku nak ckp ttg nie...orang kata apa yang kite buat tue kna ikhlas...tp nak ikhlas tue macam mne eak? macam maner rase ikhlas??

nak tya, klu ssuatu bnda yg kita buat klu kiter mgungkit, itu dah dikategori kan dlm bukan ikhlas ker? aku sdri pun xsure..aku xnafi kan kdg2 aku pun ase cam aper yg kiter buat xdibalas dgn baik..tp dah lumrah...stp mnusia ada kekurangn nya...xnak ngukit...tp klu dah terdetik dlm aty, itu dah kira ngungkit ka???entah lah...ase nak buang prangai nie...xelok dia biar lama....^_^ azam tue mula pupuk...

Part 2

Sabar
ttg nie plak nak cakap, cam ner nak besabar...ada kah dgn diam kita dah melakukan sabar...try to smile wlpun byk masalah....ada kah itu sabar????
atcually aku skrg dlm mslh...mcm2 mslh mnimpa...dgn hp rosak, laptop terseret  n da rosak pun, and mp 3 aku rosak...adoi...duit dah xde.....sumer brg yang aku syg udah rosak...cam ner nak besabar time tgh  xde duit.??? tpa ku still cuba lagak biase dgn kawan2 aku, ktwa.syum wlpun dlm aty susah oo.

keliru...
sabar dan ikhlas.....

No comments:

Post a Comment