Saturday, October 6, 2012

career fair + karnival jom heboh at nusajaya johor.



Assalamualaikum.....

Alhamdulillah sbb diberi kesempatan untuk bt new entry kat blog aku...
kesempatan masa, idea, kesihatan dan peluang untuk bernafas lgi di bumi ini...=)

saja nak share dlm aku nya side ttg time aku pg jejalan kat karnival kerjaya nusajaya johor....cerita nie agak dah lapuk....dah lama...tp saja nak story mory .....

sbnar nya bukan karnival kerjaya, atclly karnival jom heboh....tp pihak nusajaya developer amik kesempatan buat career fair dekat bangunan sultan ismail....first time aku masuk bangunan tu dekat nusajaya...grand giler...ade red karpet tau...heheh...nak pg tempat career fair tu aras 3 n dkt dewan A...

bila masuk kat dewan tu byk lah syarikat yang ade kat situ..bank paling banyk....UEM ade,, MHHE pun ade..tu di antara syarikat yang besaw....syarikat developer, oil n gas....johor corp pun ade...byk juga lah aku deposit resume aku....klu ade rezeki...xkemana...aku hanya mencuba...heehe

second time datang career fair.... career fair kali nie lg bagus lah before sblm nie yang aku pnh datang.....

cam biasa aku ade upload pic aku dgn kawan aku.....niza...she is my beloved bespren....dah lama kmi berkawan....aku ajak die teman aku......ape2 pun lpa nak mention time aku pg career fair tu ayah n abg aku teman...heheh...siap melobby lagi kat company tu suruh amik aku n niza....xblh bla cik berahim...=P



slps pg career fair, kami sume pg karnival jom heboh at nusajaya johor

kami memang suka bergambar sbg tande kenangan..

fatim dan niza


hisyam,marni n aisyah



No comments:

Post a Comment