Sunday, October 7, 2012

my convocation day..=)


salam

Assalamualikum wbt...sbg pembuka coretan aku...=)

For new entry yang aku nak type nie, aku saja nak share something that value for me yang aku dah achieve...
Alhamdulillah impian pertama aku sudah tercapai....belajar ke menara ganding dan mendapat segulong ijazah...
jika  imbas smula pada zaman kecik2 dulu, mesti everyone akn wish nk blaja sampai universiti...
akhir nya Impian ku sudah tercapai, aku sudah berjaya melangkah masuk ke Universiti  pada julai 2009....
n pd tanggal 21/6/2012 aku berjaya mengakhiri zaman belajar ku di UniMAP...=)

Now, pada  29/9/2012 aku dah bergelar pemegang segulung ijazah di Universiti Malaysia Perlis..ending dah segala zaman belajar ku di UniMAP...aku dah bergelar alumni unimap...bila igt zaman belaja...suka duka sumer lengkap lah sbg asam garam nak berjaya....alhamdulillah bila memiliki segulug ijazah...all the moment for me is SOOO value....memang org kata belajar nie sampai ke tua...xda pengakhiran slagi nyawa di kandung badan....that right...but for me this is my glory that will became as one step to get more better before this.

Gembira tak terkira......hanya syukur kerhadrat Ilahi dgn kurnia Nya juga dan restuNya juga aku berjaya mendapat ijazah....even just degree, but for me this so value before u get master, phd, or anything...hehehe
InsyaAllah klu panjang umor, diberi peluang lagi...akan aku lanjut kan lagi tahap degree ni ke seterusnya...cma buat masa nie target utama ku adalah kerja....berbakti pada parents plak, langsaikan hutang PTPTN, and berbakti pada dri sdri....

kepada sume, aku ucap terima kasih tak terhingga...kerana membantu aku dalam meniti kejayaan....firstly, my parents, lecturer,my family,brother, sister, and lastly all my fren yang bri tunjuk ajar, share2 ilmu or everything yang mgkin saya xdapat nak balas....=)

Macam biasa lah, aku ade upload eberapa pic konvo ku.....mgkin pic nie dah ade kat fb...tp kat blog xde lagi...heeeeeee..=P

terima kasih kerana sudi luang kan sedikit masa bersama FATIM LALO LI di blog yang hampeh ini...=)

daaa...<3

bersame merika yang tercinta

thanks sbb datang dr jauh...=)









No comments:

Post a Comment