Monday, February 14, 2011

jeerah terlepas???

kalau tgk title tue...serius kelakar...pecah perut aku nak ktawa...hahahaha...
begini certa nya...meh sni aku nak ce ceter sikit....

oleh kerana tikus aku nie(jeerah) terlalu comel...hahaha
so adalah lah yg suker main ngan dia...(*_^)
ada lah serikandi yg dtg umah aku td...main ngan tikus aku..hahaha...
wa xkisah pun...tp dia terlupa tutup pintu sgkar jeeraah...
aku ni yang sdg khusyuk baca nota sambil dgr lagu...
teteiba dkejut kan dgn jeritan yg kuat,....(dah macm dlm novel plak ayat aku)
budak cina bilik satu tue..serius mjerit mcm nampak hantu...seruis tgn mgeletar impack dr terkejut
huhu
dak cina tue pg kat aku..then kata...
u,u,tgk tue u poya tikus woo sdah masuk blik wa maa...
hahaha...aku mmg terkejut jg..tgk2 jeerah belari kuar mcm dlm ketakutan...haha...upanya2 nya tikus aku pun tekejut tgk si cina ni mejerit...
apa2 pun sian kat jeerah..tkejut...smpai cam fobia lah...haha...harap jeerah xdemam...kah kah kah....=)


No comments:

Post a Comment