Thursday, February 10, 2011

suke suki

yuhuuu
perut kyng suke aty...bukan beras suke aty..tp rasa suke aty..hehehe....
ary nie aku free... tu jer nak bg thu...sbb tue yang suke...tp free2 pun...hehehe...esement kna buat gak...yah...wah cintak bangat sih sma esement..hehehe....
rest jap tulis blog...sbb tension serr tgk esement...bnda apa lg aku nak merepek dalam tue..haish...idea2....jounal oh journal...apa lah yang aku blh relate sgt dgn aku nya tajuk..harap2 di terima nt...amin.....
bukan nak menunjuk...tp saja nak share...hehehe...biar lah ko org nak kata pa...tp suke aty aku lah...ni blog aku...hahaha....actually aku ada pet...hahaha,....nama pet aku jeerah...td baru lepas tgk dia....bila tgk dia ase hilang sikit tension aku...sbb nak thu nape...sbb dia comel n gemok...haha...dah dua ary aku biaq dia cam tue...teringat kat dia sbb tak bg makan...tue lah sibuk nya pasal.....sian...papa pun jeerah still ada babat lagi n gemok lagi...xmcm aku...hahah
hai my name is Jeerah
sya baru bgun tdo..tu umah idaman say...lala

jap ea saya nak exercise sat


No comments:

Post a Comment