Sunday, January 22, 2012

faezah dan aisyah

sekarang nie aku tgh cuti sem 5, sebulan plak tu..terasa boring juga hehe...... before that life aku if cuti sem everyday sleep, makan, online and tgk muvie.. but for now, everything is change...hehehe...
now i became baby sitter... untuk 2 org anak sedara...faezah n aisyah...baru plan2 nak keje siang..nak buat part time...nak kumpul duit nak bli camera dslr nikon...lalala...tp segalanya plan aku dah terbatal....
siang aku jd bby ster n tlg2 mak masak!!!chewah...
n malam aku kje kat restoran wid-wid seafood....
but today i not very well...so i cuti...hehehe....
ingt nak follow abah kje, tp mcm tak sesuai kan nak pg site die...i am women...hehehe...atcually not ready, so i keje lah jer d-kat tmpt lama dkat wid-wid seafood...
sehari 20 rget masuk pkul 8malam n balik pkul 12.30 mlm...
eveyday aku balik ngan abah pg dgn esam,...so xlah takut sgt...hehehe
atcually bukn nie main story yang aku nak share..
just wanna share about my life n family...
so now my family have two new members..lalalala
faezah n aisyah...mereka nie sgt comel2...
untuk faezah anak kpda kak ngan n aisyah plak anak kepada esam, abg aku
telatah mereka sgt menarik...faezah kuat mnagis mcm (mak nya)
n aisyah plak sgt kuat tdo! mmg sng jage die (mcm abah nya esam)
apa2 pun  aku eppy sgt jaga mereka...nt klu naik ct sem, mesti aku rindu dekat mereka
even ade faezah n aisyah, namun fiqri, adawiyah n muaz still bertakhta di hati...
dekat entry nie aku ade letak picture faezah and aisyah....

sebelah kiri faezah and sebelah kanan  aisyah..
nama saye Nur Faezah.


nama saya Nur Rabiatul Aisyah.














^_^, life aku sungguh sempurna dgn family yang bhgie, kami tidak lah kaye sgt, sedarhana jer,tp family kami alar giler2 sikit...abah yang rajin melayan kuar makan, mak plak yang kaki gosip cam aku...
so mmg terbaik lah.....=)


No comments:

Post a Comment