Sunday, January 29, 2012

minum mocca, makn satey lepak dataran...

keje kami bersnap2 snapan n melapak...=))
minum mocca, makan satey and lepak dataran....nie lah aktiviti aku dan kawan2 aku sepanjang 3 ary yang lepas...herm, untk esok xsure lagi ape plan yang seterusnya....
bila je sebut pasai ct aku and best prend aku mesti jumpa n buat reunion kecil...hehehe....
antare ahli yang wajib ade, aku, ila ,niza, affa, junn n usop...hehehe...klu ikut kan ade lagi...tp masing2 dah kje payah sikit lah nak jumpa....
sepnjang tige ary nie, mmg best beb.....dah lme tak jumpe n sembang2...hahaha....mmg byk lah yang kami gosip kan...tp yang aku btul2 miss, kutuk sesama sdri and gelak tak ingat dunie...mmg best lah kawan2 aku nie...satu kepala.....klu ko org nak thu kawan2 aku nie, kawan mse aku jaman persekolahan...hehehe...time remaja2 dulu...kami sumer nie agak lah nakal....nampak jer baik...hehehe...tp nakal beb....dulu kami bergerak dgn mto...lalalala....now, dah up sikit...naik kereta...hehehe.....mcm biase bila dah jumpa, mcm2 kami bual kan....mesti ade jer crte...hehehe....miss sgt dkt die org nie...3 ary berturut2 kami kuar....hilang kan buhsan...hehehe.....malas nak bebel byk2....cam biase, aku ade upload sikit pic spjg 3ary aku bersame mereka yang tersayang selain family aku....hehehe...=)

i luv mocca...
mlm 1st....kmi decide nak lepak kat mocca cafe....nie aku ngan niza...my bespren...




mlm 2nd, kami lepak2 makan satey plak kat telok iskandar...satey kat sini mmg best...mmg top lah klu kat mersing...mcm2 satey ade...hehehe...fuh!!!terangkat seh klu ko org mkn satey kat sni!!^_^
tu die satey kami dah sampai,,,nyum2....
time nie dalam kereta...nak balik sudah..

tahan nafas...sbb usop tgh call dgn someone...kna diam2...ini arahan

selekoh maut dihadapan...ila belok baring..



saye ade baucer buku...tp xblh jadi baucer makanan lah....klu tak blh bayar satey...hehehe
bye2 satay teluk iskandar...bye2 mlm yang kedua...hehehe


hari ketige...lepak dataran pulau...


saye, ila n usop...
affa monday, fatim lalo li n iela gurlz.

senyuman itu satu sedekah....=))


saye suke lepak sni...kat sni best!!!

sayang same kamoo...^_^..

pose yang keberape kali....asyik kna kaco ngan iela....hehe
jgn pandang belakang.....
gosip dari ila n usop...=))



kami berjalan2 seketika..hehehe....

ila ko renung ape tu...hehehe
bergosip!
posing2 jap cr port lepak...heheh



gumbira nya mike berdue...hehehe....

kenangan~~

usop menyembang ape entah time nie....

peace


picture nie scre spontan...

cenyum2...=))

besame guru PA kot...hehehe

ape2 pun mmg best bersame mereke...hehehe...i love u all...
bye2~~

`FATIM lalo Li~~

No comments:

Post a Comment