Thursday, July 5, 2012

boring tahap T....

Assalamualaikum.....^_^

aku rase dah lme aku tak post kat blog aku nie.....bukan xnak share or story mory lagi, tp mase xde lah aku nak luang kan dekat blokg fatim lalo li nie....

now, bru aku ade mse untuk merepek2 dalm blog aku sdri....hehehe....
terase boring bila duduk umah jer...dulu before abes blaja, xsabar nak abes, time exam xsabar nak abes exam, xsabar nak balik lah....sumenya xsabar lah...hehehe
sekarang bila dah abes kan....terase rindu aktiviti2 yang dulu, bt esement lah, bce buku lah, pg kelas lah, tgu bas lah, mkn sesame dgn kengkawan...heeee.....sweet sgt....rindu dekat unimap...dekat kawan2,,,especially dekat miss gurun, farisah, melor, maryam and azi...

aku sllu jg teringt kat dia org nie...sampai mimpi2 tau....sedih pun ade....rase sekejap jer kan 3 thun kat unimap..xper bulan 9 nie aku dapat jumpa die org lagi...xshabar...heee...nak jumpa sume...*_*

so sekarang nie, keje aku oline jer lah, on fb xabes2, penuh notification aku dgn aktvti kengkawan aku...ok lah...ubat juga rindu nie....check email lah....setakat nie, dah macam2 aku apply kerja....
alhamdulillah aku ade dapat pgilan temu duga baru2 nie...=)
klu xoline, tido xpun kuar lepak ngan kawan2, tu lah koje yang aku asik buat...tp aku lbh byk luang kan mase dgn family aku...heee....

tp bila dah thap bosan sgt!!!aku akn karaoke....hehehe...dlam bilik...lalala.....suara xde best mane pun...tp boleh lah bt2 org dengar untuk hanginnn jer dgn aku suare aku lg......hehehe.....layan~



No comments:

Post a Comment