Thursday, July 26, 2012

sweet+sabar+experience ^_^

Assalamualaikum...
Rase nya dah hampir seminggu aku xpost dekat new post  aku pya blog..
anyway sblm aku bercerita berkaitan dgn title dkat atas tu,
aku nak wish selamt myambut hari ramdhan al-mubarak...
di bulan yang mulia nie. same2 lah kita meningkat kan amalan baik
dan megurang kan amalan yang kurang elok...heeee
malu (sebb lambat wish) nie dah hari yang -5..hehehe

mENGENAI title dekat atas tu, aku saje buat cam tu...
xcomplete maksud die, heheh...

actually aku nak bg thu, sejak bergelar mjadi pengangur nie,
macam2 kerja yang aku buat dekat umah nie.....
bla bgun pagi tu aku kmas umah, tgh ary tlg mk masak.....ptg jd pjaga baby n kua pg bazar, mlm mgajar anak sedara aku belajar...
mmg sibuk lah...hehhee....letih tau..

benda yang paling aku suka ialah, time mgajar anak sedara aku, time malam...heheh
kelakar....lucu sgt bila tgk depa belaja...mengeja lain sebut byi nya lain.....ajar menulis, keras nya tgn depa....buruk abes tulisan..hahaha....aja menbaca dan mengeja, baru 3 kali ulang ayat yang sama dah kata
>>>mok su rehat lah jap, ape kate mok su pg amik kan air untuk fiqri, fiqri haus, nak susu chocolate tau mok su...<<<hahaha
lawak lah...bila dah stgah jam aku ajar, lain plak byi nya
>>>>mok su saye dah bosan lah...jop kita main ultroman max<<<
hahaha....bila tya semula lupa...
kadang2 ase bgang juga...tp kadg2 kelakar tau...hahaha....perlu kan kesabaran
bila aku marah sikit, >>>mok su nie garang macam antu kak limah <<< ade ke die kata aku antu kalimah..
macam2 tau perangai die org nie..mulut petah...ade jer idea depa nak bt aku ketawa, naik hangin...
pape pun mcm2 aku dapat dr mgajar mereka, kesabaran, kenangan, n terpker mcam2 lagi...
cm mne lah nt bila aku ade anak sdri???hahaha...
.xbersedia lagi....=P

and aku terpeker cam mne lah aku dulu di waktu kecil smse mak aku ajar aku???hahaha...







darrr...salam...ngantuk suda...^_^



No comments:

Post a Comment