Friday, July 13, 2012

21B

Assalamualaikum......

Syukur alhmdulillah sbb di berikan kesihatan yang sempurna dan masih bernyawa lagi sehingga hari ini....=)
syukur juga kerana masih ade lagi idea aku nak merepek2 dlm blog aku sdri....

post kali nie ,saje nak story mory sikit ttg kngn yg lpas...
kngn baru xde lagi, so share bda2 yang lpas or lame ok juga lah kan..hahah
xde yang lame, xde lah yang baru....
 post kali nie ttg 21B... aku miss sgt2 dekat kawan2 aku kat UniMAP...
terutama nya 21B student and E2-2.....
Aku slalu teringat dekat die org nie sume......entah lah xsabar nak tgu bulan 9 nie nak jumpa n lepak2 degn dia org.....

bila igt semula dah macam2 aku spend time dgn die org...mcm2 kami dah buat, hehehe
klu nak cerita mmg lah segan, gembira, malu, eppy..sume ade lah...ade manis and ade pahit nya..

bila dah lepas nie baru kita thu, bertapa bernilai nya sebuah persahabatn, hubungan kawan dan kenangan yang lepas even ia pahit mahupun manis...hahaha

Dekat sini aku ade masuk kan picture 21B and geng2 aku kat kelas...aku mmg rindu dgn die org nie sume...
perangai die org, gaya die org, lawak, open mind, gatai sume ade lah..haha...lagi2 abg odi..=P...
sedih pun ade bila ingat...hehehe
tp xpelah....at least aku masih ade gamboo die org untuk pengubat rindu...lalala...ececeh..
pd ko org yang bace terutamanya ahli 21B...aku nk bg thu
aku syg ko org...=)

nie lah sume 21B...ramai kan kami...pic nie sume tak berapa nak get ready sgt...=)

i luv u oolls.....=(
booo


kami mmg ceria....=P


bertiga jer...=(


kami model 21b...huhu

i luv u olls jg....


Saye sayang kamu sume.....21B sentiasa di hati....
ko org sume mmg best....=)

bye....night~~

No comments:

Post a Comment