Wednesday, July 11, 2012

Fever>>>Interview ..omg

Assalamualaikum..

Aku bt post baru nie saje jer nak share something dgn ko org sumer.....
mintak maaf lah klu cerita nie xmenarik...tp saje nak share juga..
my blog....suke aty lah kan nak karot2 kat dalam nie...hehehe...maap eak!
Actually  aku ade dapat interview keje...Alhamdulillah...aku suka sgt...
tp aku dalam dilema..sme ade aku nk pg or tak nak pg untuk interview nie....
interview nie kat JB.. (nanti aku story semula pasal nie)

Setakat nie aku dah miss satu interview kat k.l...bhgian departmen service officer..kat mid valley.
nama company ni pacific asianwide corp.sdn bhd....
nie pgilan first interview aku....salary yang die tawar kan 2500...mmg byk bg aku...tp bila pker kan semula, kat k.l??hehehe....2500 mana cukup mar...bukan nak demand...aku thu aku fresh graduate, and no experience, tp aku kna juga think about cost of living kat sane...tu sume kna amik kira...heheh...
so aku xdatang pun intvw tu...but aku dah inform kat compny tu..hehehe

and my second interview aku, aku dapat kat P.J.. company talent2 ape entah...hehehe....
aku mohon dalam jobstreet, die call aku ptg semalam...hehehe...company nie awal2 lagi aku dah tolak..
xde nego pun dgn die....sbb die kata nak bagi aku 2300...bahagian perancang marketing ,asst to makerting manager...hahaha...aku suka dah part responsibility keje nie, tp bila pkir soal gaji ,, aku terus tawar aty....mana cukup nk simpan duit...

and nie interview yang ketiga...hahaha....
yang nie pasal kat JB lah... interview yang nie lah bt aku keliru sama ade nak pg ker tak nak pg...
dekat sni aku dapat position Customer Service Officer...kna jd planner kata nya...hehehe
J.B dah ok...aku suka...dekat dgn Mersing....gaji pun ok....die offer 3000..wau!
interview nya kat menara AmBank...tingkat 17 bilik B17...hahaha...pkol 11 pagi...resume sume aku dah ksi...die kate aku short listed...isnin mgu depan tmuduga nya
aku sbnar nya takut...xde pgalaman....cuak...xthu nak merepek ape...
bayak juga aku dah tye org2 cam mne time nak interview...haaa takut lah kawan2...help me please , tdo aku dah jd smkin tak tng..tension pun ade...=(...hehehe....

so aku decide may be aku pg kot...my parents pun suruh cuba jer..hehehe...kawan2 aku ...tlg doa kan aku ea...=)

ok lah...klu ade idea lagi...nt aku update lagi ea...=)..my blog is my diary....
diary of cuuteen a.k.a pateeen a.k.a fatim lalo lee...^_^

maaf salah dan silap...=)

night..love u olls...kerana sudi  baca...ahaks!.

No comments:

Post a Comment